سرعت ساخت GTA 6 در 2025 شتاب می‌گیرد

توسعه بازی GTA 6 با بازگشت کارمندان راک‌استار به محل کار شتاب گرفته است. انتشار این بازی مورد انتظار برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده، اما نگرانی‌هایی در مورد تأخیر احتمالی آن در بین طرفداران وجود دارد.

طبق گزارش‌های اخیر، راک‌استار گیمز برای جلوگیری از هرگونه تأخیر در عرضه GTA 6، از کارمندان خود خواسته است که از امروز به صورت حضوری در دفتر کار حاضر شوند.

کارکنان این شرکت در گذشته نیز برای توسعه عناوین قبلی راک‌استار، به صورت پنج روز در هفته در محل کار حاضر می‌شدند و این رویه به خلق آثاری موفق مانند GTA 5 و Red Dead Redemption 2 منجر شده بود. با این حال، پس از شیوع ویروس کرونا، راک‌استار به دورکاری روی آورده بود.

اما با ورود Grand Theft Auto 6 به مراحل نهایی توسعه، این شرکت اعلام کرد که دورکاری دیگر مجاز نیست. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد بازگشت شرایط طاقت‌فرسای کاری (کرانچ) در استودیو ایجاد کرده است.

راک‌استار سابقه‌ای در تأخیر در عرضه بازی‌های خود دارد و به ندرت می‌توان به تاریخ انتشار اولیه اعلام شده در تریلرها اعتماد کرد. مدتی پیش، استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، ناشر بازی، اعلام کرد که آنها قصد دارند GTA 6 را “بی‌نقص” عرضه کنند و تنها زمانی بازی را منتشر خواهند کرد که تیم توسعه از کیفیت نهایی آن راضی باشد.

GTA 6 در زمان عرضه برای پلی استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در دسترس خواهد بود.

همچنین بررسی کنید

8 پک ایپکس رایگان برای دلجویی بازیکنان Apex Legends

استودیو ریسپاون به دنبال مشکلات مربوط به اکانت‌ها در بازی Apex Legends، به تمام بازیکنان …

فالوت 4, بهینه سازی برای نسل نهم و ورود به استیم دک و اپیک گیمز

فالوت 4، عنوان محبوب نقش آفرینی آخرالزمانی، برای نسل نهم کنسول ها بهینه شده و …