وان پلاس ۱۳ با دوربینی جدید و در موقعیتی متفاوت

طراحی ماژول دوربین وان پلاس ۱۳ و OnePlus 13R به طور قابل توجهی با نسل قبلی متفاوت خواهد بود. اطلاعات جدید از افشاگران نشان می‌دهد که این بار شاهد تغییراتی در چیدمان و محل قرارگیری دوربین‌ها در پرچمداران آینده وان پلاس خواهیم بود.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که OnePlus 13 از چیدمان عمودی دوربین‌ها در گوشه سمت چپ قاب پشتی بهره خواهد برد. در این طرح، دوربین اصلی در یک دایره بزرگ‌تر قرار می‌گرفت و لوگوی Hasselblad نیز در زیر آن تعبیه می‌شد. برخی رندرها نیز از طراحی مربعی شکل برای ماژول دوربین این گوشی خبر می‌دادند.

با این حال، اطلاعات جدیدتر نشان می‌دهد که وان پلاس 13 به طراحی دایره‌ای شکل سنتی خود بازخواهد گشت. با این تفاوت که این بار، جزیره دوربین در مرکز قاب پشتی قرار خواهد گرفت و نه در گوشه.

OnePlus 13R نیز از چیدمان مشابهی بهره خواهد برد، با این تفاوت که ماژول دوربین آن در سمت چپ قاب پشتی و بدون تماس با لبه دستگاه قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که کدام یک از این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که وان پلاس در حال بررسی طراحی‌های مختلفی برای نسل بعدی پرچمدار خود است.

علاوه بر طراحی دوربین، اطلاعات دیگری نیز از OnePlus 13 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این گوشی از تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 4، نمایشگر 6.8 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2K و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی باشد و دو لنز دیگر از نوع اولتراواید و تله‌فوتو آن را همراهی کنند.

تاریخ عرضه OnePlus 13 هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. برخی منابع خبر از رونمایی این گوشی در ماه اکتبر همزمان با عرضه تراشه Snapdragon 8 Gen 4 می‌دهند، در حالی که برخی دیگر موعد رونمایی را به دسامبر موکول می‌کنند.

شما چه نظری درباره طراحی جدید دوربین OnePlus 13 دارید؟

آیا این تغییرات برای جلب نظر شما کافی هستند؟

همچنین بررسی کنید

وان پلاس واچ ۲ آبی Nordic Blue Edition رونمایی شد!

نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ با ظاهری شیک و قیمتی کمی بالاتر از مدل …

گوشی جدید ناتینگ در راه است. قاتلی برای پرچمداران؟

شایعات حاکی از آن است که ناتینگ، برند محبوب گوشی‌های هوشمند، به زودی از اولین …

آنر مجیک فلیپ رقیبی جدید برای گلکسی زد فلیپ ۶ در راه است؟

شایعات حاکی از آن است که آنر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی تاشو …

رونمایی از طراحی جلویی شیائومی Civi 4 با نمایشگر خمیده

شیائومی Civi 4، نسخه “غیر پرو” گوشی محبوب Civi 4 Pro، در حال حاضر در …

گوشی اقتصادی جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است!

موتورولا به زودی از گوشی جدید و اقتصادی خود با نام موتو E14 رونمایی خواهد …