میزو 21 نوت با رابط کاربری Flyme AIOS رونمایی شد!

کمپانی میزو که پیشتر خروج خود از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرده بود، با رونمایی از دو گوشی قدرتمند میزو 21 پرو و میزو 21 نوت، به طور غیرمنتظره‌ای به این بازار بازگشت.

طبق اعلام رسمی این شرکت چینی، گوشی میزو 21 نوت در تاریخ 27 اردیبهشت 1403 با باتری حجیم 5500 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 1220p با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز بهره می‌برد که حتی از مدل 21 پرو هم بالاتر است. همچنین، حداکثر حافظه رم قابل دسترس برای این گوشی 16 گیگابایت اعلام شده است.

رابط کاربری Flyme AIOS:

یکی از ویژگی‌های برجسته میزو 21 نوت، رابط کاربری جدید آن با نام Flyme AIOS است. این رابط کاربری بر پایه سیستم عامل خام اندروید (AOSP) توسعه یافته و از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود که Flyme AIOS نسبت به نسخه معمولی FlymeOS بهبودهایی داشته باشد.

همچنین، با توجه به رابط کاربری FlymeAuto که برای اتصال آسان به خودروهای جیلی (Geely) طراحی شده، حدس زده می‌شود Flyme AIOS نیز قابلیت‌هایی برای برقراری ارتباط ساده‌تر با محصولات جیلی داشته باشد.

بازگشت دوباره میزو:

با اینکه میزو پیش‌تر اعلام کرده بود که از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است، اما عرضه دو گوشی هوشمند قدرتمند در طی چند ماه اخیر نشان از تجدید نظر این شرکت دارد.

میزو 21 نوت با نمایشگر باکیفیت، سخت افزار قدرتمند و باتری حجیم، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای کاربران به خصوص گیمرها و طرفداران برند میزو باشد.

همچنین بررسی کنید

وان پلاس واچ ۲ آبی Nordic Blue Edition رونمایی شد!

نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ با ظاهری شیک و قیمتی کمی بالاتر از مدل …

گوشی جدید ناتینگ در راه است. قاتلی برای پرچمداران؟

شایعات حاکی از آن است که ناتینگ، برند محبوب گوشی‌های هوشمند، به زودی از اولین …

آنر مجیک فلیپ رقیبی جدید برای گلکسی زد فلیپ ۶ در راه است؟

شایعات حاکی از آن است که آنر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی تاشو …

رونمایی از طراحی جلویی شیائومی Civi 4 با نمایشگر خمیده

شیائومی Civi 4، نسخه “غیر پرو” گوشی محبوب Civi 4 Pro، در حال حاضر در …

گوشی اقتصادی جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است!

موتورولا به زودی از گوشی جدید و اقتصادی خود با نام موتو E14 رونمایی خواهد …